Tamamamameha

I have to give my last presentation of this semester in a few hours. 

Also suffering through calc III online homework. WISH ME LUCK, GUYS. QAQ

Tama Family Birthday Post: Naivchan

naivchan:

neospice12:

So happy birthday to my dear brother naivchan! Happy birthday, bro! 

Hope that this day will treat you well! Sorry that I’m in clasess all day and i’m just hella busy so these posts had to be queue’d. OTL Hopefully you saw the fic thing that I wrote for you and hopefully you found it enjoyable. 8) Any Tama that sees this should go and be like ‘happy birtthddaaay yooo!!’ because that’s the right thing to do on birthdays. Yep

I believe this is our first tama birthday with you isn’t it? This is so exciting~ I do hope that you’re enjoying yourself in the family and not regretting your life choices after joining the family. =w= Lets hope for another year! Try not to get arrested by the Shinsengumi in the meanwhile. ;)

Read More

Read More

Yeah yeah ignore the fact that i’m on a haitus. 

I NEED to have this rant.

Read More

Tama Family Birthday Post: Naivchan

So happy birthday to my dear brother naivchan! Happy birthday, bro! 

Hope that this day will treat you well! Sorry that I’m in clasess all day and i’m just hella busy so these posts had to be queue’d. OTL Hopefully you saw the fic thing that I wrote for you and hopefully you found it enjoyable. 8) Any Tama that sees this should go and be like ‘happy birtthddaaay yooo!!’ because that’s the right thing to do on birthdays. Yep

I believe this is our first tama birthday with you isn’t it? This is so exciting~ I do hope that you’re enjoying yourself in the family and not regretting your life choices after joining the family. =w= Lets hope for another year! Try not to get arrested by the Shinsengumi in the meanwhile. ;)

HELLO TO EVERYONE.

So this is a Yowamushi ficlet thing that I’m writing for my very own dear brother who is on stand-by somewhere. Asked for a Yowamushi ficlet of some kind and I decided to play around a lil bit.

Dedicated to: naivchan

This is based off of: http://textswhilecyckling.tumblr.com/post/75702207046/manami-is-one-smooth-talker-too-bad-it-doesnt

Read More

Once you get this you have to say 5 things about you publicly, and then send this to 10 of your favorite followers ˘ ³˘♥ (I hope you at least can rest enough, don't overwork yourself, dear.)

[jk i’m doing this too before I officially go away again]

Read More

Coming on really quick-like

jlaksdjflajsdflajk AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

So like. I got an A on my very last midterm/final for my Islamic art class and funnily enough, this is the one that I studied the LEAST on. hahaha the irony. 

ALSO

I was expecting my package to come on the 22nd, but it came in today! 

YOOOOOOOOOOO I AM SO EXCITED FOR MY NYANKO-SENSEI PLUSH LIKE YOU DON’T UNDERSTAND. 

I AM SO FREAKING READY FOR THIS. I WAS BORN FOR THIS VERY MOMENT. 

Yep, that is all to my random update that I didn’t fee like waiting for until after finals. haha. //scuttles away

Note: Mini hiatus thing

Only because I’m going to be hella busy for a while. I do have a queue’d post on wednesday for a tama birthday. 

Other than that, please yell at me when you see me procrastinating. 

neospice12:

Just gimme the shiny charmander. I dunno how many eggs I’ll have to hatch but I will get one. Come on baby, I got you a foreign girlfriend who descends from Japan. The chances are supposedly better this way. 

Let’s go. Gimme gimme gimme. 

So many of the babies have been sent through the wonder trade. =w= Hope they’ll be happy in their new homes. I just want one shiny in my life that wont disappear on me, or get stolen. OTL

65 Charmanders hatched and still nothing. 

Come on now. Mama just wants a shiny grandchild. Now gimme. Please. 

Talonflame better watch his back tho. 

youngblacksamurai:

iamthegarebear:

misantropaculia:

http://media.tumblr.com/09b76f588350ecdfd447030145734de8/tumblr_inline_mxk2cyEH841rpx9q2.gif

That second to last one fucked me up the most

^I’m still tryna figure it out…